Geniz Eti Büyümesi

Geniz Eti Hastalıkları Tedavisi

Geniz Eti Hastalıklari
Geniz Eti Hastalıkları Tedavisi

Geniz eti rahatsızlığı aynı zamanda adenoid olarak da tanımlanıyor. Yutkunma fonksiyonlarından koku almaya ve hatta nefes almaya kadar birçok alanda sorun yaşatabilmektedir. Geniş ati oluşumu genel olarak burun ve boğaz arasında yer alan bağlantı bölgesinde kendini gösterir.

Sorunun Temel Özellikleri Nelerdir?

Geniz eti rahatsızlığı ile alakalı olarak dikkate alınması gereken hususların başında şunlar gelir;Kişilerin genel olarak burundan nefes alma zorluğu yaşadıkları görülür. Burundan nefes alsalar dahi bu miktar yeterli olmadığı için ağızlarını da açtıkları fark edilir.Kondisyon konusunda da büyük düşüşler meydana gelebiliri.

Kondisyonu artırmak isteyen kişilerin özellikle geniz eti ya da nazal polipler gibi unsurlarda tedavi aşamasını tamamlaması gerekir.Uyku sırasında nefessiz kalma ya da nefes tutma sorunu da sıklıkla yaşanan rahatsızlıklar arasında bulunuyor. Bu durum aynı zamanda uyku apnesi olarak da bilinir.Bu detaylar hakkında kişisel nasıl bir gelişim kaydedildiği veya rahatsızlığın sizin vücudunuzda hangi etkilere sahip olduğunu direkt olarak KBB uzmanınıza danışarak öğrenebilirsiniz.

Ses Tonu Değişiklikleri

Geniz etki kişilerin seslerini dahi etkileyebilmektedir. Yapılan tedavilerin sonrasında kişilerin gerçekte sahip olacakları ses tonuna kavuşmaları sağlanır. Daha ince ve tiz bir sese ya da boğuk tonlamaya sahip olan kişiler dahi bu sorunların çözümünden sonra gelişim kaydettiklerini belirtmektedir.

Horlama Sorunu

Kişilerin uyku kalitelerini ve aynı ortamda uyudukları kişileri etkileyen sorunların başında horlama gelir. Geniz eti şiddetli horlama sorununun meydana gelmesine sebebiyet verir. Bu durum hem uykudan yorgun uyanma hem de uykuya zor dalma gibi sorunları da beraberinde getiriyor. Tedavi adımının sonrasında hastalarda büyük oranda, horlama sorunu ortadan kalkacaktır.

Tedavi Süreci

Geniz eti rahatsızlığı ve tedavi yöntemi incelendiği zaman genel olarak cerrahi müdahalenin tercih edildiği görülüyor. Ameliyat ile geniz etinin alınması için uygun ortam sağlanır ve müdahalede bulunulur. Bu konuda çocukların gelişim aşamalarını tamamlaması daha mantıklı bir yöntem olacaktır. Aksi takdirde geniz etinde bu büyüme ve gelişme sürecinde yeniden bir atak ortaya çıkabilir.